Celsius

 
 
Hej det var ett tag sedan sist jag skrev här. Under tiden jag inte har varit här så har jag gjort massor av skolarbete och tränat ett x antal gånger.
Idag så slutade vi redan kl 11 så då for jag och körde löpintervaller direkt. Så himla kul första för säsongen!!
För ett tag sedan har jag vairt på gymmet och sedan svängde jag förbi affären och drack första Milkshake och köpte även en Celsius men den var inte särskilt god.
Ligger nu i sängen och ska börja plugga och även läsa min bok.
Ha det bra, kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att du haft en trevlig vecka hittills! :)

2014-05-15 @ 15:14:13
URL: http://Emmaalexandra.blo.gg
Postat av: Emma

Sv: Jo den har varit helt okej! Har varit trött typ hela veckan, men annars har den varit bra :)

2014-05-15 @ 23:02:52
URL: http://Emmaalexandra.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Sara, som ni kanske listat ut redan och bor i kalla Norrbotten. Under den lilla tid jag får över åker jag längdskidor och umgås med vänner. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, min satsning inom skidorna och skolan.